معرفی مکان‌های تفریحی و فرهنگی شیراز

دوشنبه 15 اسفند 1401 1936 بازدید کننده گروه جاذبه های گردشگری فارس

تیم تحریریه ایران مبله برای شما لیستی از اماکن تفریحی آماده کرده است:

لیست بهترین مجتمع و باشگاه‌های تفریحی شیراز

شهربازی ایرلند شیراز

یکی از بزرگترین شهر بازی ها در شیراز ایرلند است که در مجتمع خلیج فارس قراردارد.این مجتمع که در طبقه سوم مجتمع خلیج فارس قرار دارد مساحت آن ۲۸۸۰۰ متر مربع است و می توان گفت که یک بخش خوب تفریحی و رفاهی است.این مکان سرپوشیده است و دارای بازی های هیجان انگیزی مثل:اتاق گیم،ترن هوایی،اتاق گریم،گایرولوپ،میامی،سینما4 بعدی،سینمای 8 بعدی و.... است.از مزیت های دیگر شهربازی ایرلند سالن بزرگ بیلیارد و بولینگ آن است که طرفداران زیادی دارد.

نشانی: شیراز، ورودی شهر صدرا مجتمع خلیح فارس، طبقه دوم بلوک ۷

 

 شهربازی ایرلند شیراز

 

مجتمع ورزشی تفریحی تپه کاج

تپه کاج که یک مجموعه ورزشی تفریحی است در صدرای شیراز قراردارد.این مجموعه رو باز است و کسانی که به دنبال هیجان بالا و همچنین سرگرمی هستند ما تپه کاج را پیشنهاد می دهیم.مساحت این مجموعه 4 هکتار است که دارای درختان کاج و زیتون است که این مجموعه را زیبا کرده کسانی که علاقمند به تفریح در جنگل هستند تپه کاج بهترین گزینه است.ورزش های آن شامل: پینت بال،کارتینگ،اسکیت و...... است.تمام بازی های این مجموعه دارای استاندارد است و تحت نظر مربیان انجام می شود.

نشانی: شیراز شهر صدرا فاز ۲ بلوار ولایت، روبروی نگهبانی

 

 مجتمع ورزشی تفریحی تپه کاج

 

شهربازی گاندو

شهربازی گاندو از دیگر شهربازی ها با وسایل های بازی پیشرفته و جدید است.400 متر مربع این شهربازی مساحت دارد.شهربازی گاندو سرپوشیده است و مناسب همه سنین هست.شهربازی گاندو در مجتمع تجاری زیتون طبقه آخر است.این شهربازی  بازی هایی چون:دستگاه شبیه سازی رانندگی ،وسایل بازی هدف گیر،قدرت سنج، دستگاه جایزه ای و.... دارد همیچنین وسایل بازی آن:چرخ و فلک کودک ، ماشین برقی ،قطار کودک،بولینگ و...... دارد.در شهربازی گاندو فودکورت،رستوران ،کافی شاپ هم وجود دارد.غرفه گریم،عکاسی،چاپ عکاس روی تی شرت و.... که باعث می شود شما لحظه هاتون را ثبت کنید.

نشانی: شیراز چهارراه پارامونت مجتمع تجاری زیتون طبقه چهارم

 

شهربازی گاندو

 

باشگاه پینت بال چمران

کسانی که علاقمند به بازی پینت بال هستند می تواند به باشگاه پینت بال واقعه در چمران مراجعه کنند.بازی پینت بال از جمله بازی های مهیج و پرطرفداری هست که افراد زیادی را به خود جذب می کند .پینت بال چمران دارای جنگل های طبیعی است و کسانی که قصد بازی را دارند قبل از شروع بازی تمامی قوانین و مقررات بازی به آن آموزش داده می شود.امکانات پینت بال چمران:ماسک، دست کش،جلیقه،لباس نظامی و.... است.در نظر داشته باشید که تعداد بازیکنان حداقل 6 نفر باید باشند.

نشانی: شیراز بلوار چمران جنب هتل چمران

 باشگاه پینت بال

 

باشگاه پینت بال سیمرغ

از دیگر مراکز تفریحی بازی پینت بال می توان به باشگاه پینت بال سیم مرغ اشاره کرد.این باشگاه در مجتمع فرهنگی سبوی عشق قرار دارد.دوستانی که علاق به بازی تیراندازی دارند این ورزش خوبی است.با گلوله های رنگی حریف شما رنگی می شود و باید از بازی خارج بشود در باشگاه پینت بال سیم مرغ شما می توانید با گذاشتن سنگر موانعخطر را بسنجید.

نشانی: شیراز حد فاصل فلکه گاز چهارراه باغ تخت تالار سبوی عشق

 لیست بهترین پارک های شیراز

 

پارک کوهستانی دراک

پارک کوهستانی دراک با اسم دیگری کوه برفی،در امتدا رشته کوه زاگرس است.که این کوه یکی از کوه های معروف در شیراز است.مساحت این  کوه 580 هکتار است در دامنه غربی شیراز است که در نزدیکی سد تنگه سرخ قرار دارد.لوح سنگی که در کوه دراک قرار دارد موجب شد که پارک کوهستانی دراک در اونجا راه اندازی شد.در پارک کوهستانی دراک اقامت گاهی برای مسافران عزیز هم ساخته شده است.مسیر پیاده روی زیبا و همچنین داشتن وسایل بازی چون:تله کابین،زیپ لاین،فست وفود،و...از جذابه های دیگر دراک هست.

نشانی: شیراز ابتدای بلوار حسینی الهاشمی (از سمت فرهنگ شهر) پارک کوهستانی دراک

 پارک دراک

 

پارک جنگلی پالایشگاه

اگر شما به دنبال مکانی برای پیک نیک هستین و یا می خواهید در یک مکان مناسب و خوب پیک نیک کنید پارک جنگلی پالایشگاه گزینه مناسب برای شما هست.مساحت این پارک 250 هکتار هست و می توان گفت یکی از بزرگترین مصنوعی در نزدیکی شیراز است.این پارک دارای:آلاچیق،محل مناسبی برای چادر زدن،آبنما،بوفه و.... است و شما به راحتی می توانید در آن اتراق کنید.

نشانی: مسیر اتوبان شیراز اصفهان بعد از پلیس راه شیراز اصفهان

 

لونا پارک

لونا پارک نزدیک دروازه قرآن است و یکی از شهربازی های قدیمی در شیراز است که در دامنه کوه باباکوهی قرار دارد.در اطراف لونا پارک رستوران باکویه و همچنین رستوران معروف هفت خوان قرار دارد.از بازی های این شهربازی می توان به چرخ فلک بزرگ آن،سرسره آبشاری که طرفداران بسیاری دارد،ترن هوایی،سفینه،تونل وحشت و.... اشاره کرد.لونا پارک محلی برای گریم کردن صورت کودک شما هم دارد که بتوانید لحظات شاد کودک خود را ثبت نگه دارید.

نشانی: استان فارس، شیراز، بلوار آیت الله ربانی

 لونا پارک

 

پارک آزادی

یکی از قدیمی ترین پارک ها در شیراز پارک آزادی است این پارک که 200 متر مربع مساحت دارد از امکانات مختلفی برخورد دار است.قسمتی از پارک شهربازی است که بازی های مختلفی در آن قرار دارد بازی هایی چون:ترن هوایی،چرخ و فلک و... است.قسمت دیگر پارک لانه پرندگان وجود دارد که در آن پرندگانی که در انی لانه از آن محافظت می شوند را می توانید ببنید.در پارک آزادی دریاچه مصنوعی برای قایقرانی هم وجود دارد که از جاذبه های  دیگر این پارک است.زمین بازی برای کودکان که دارای استخر توپی،قلعه بادی،تاپ،سرسره هم دارد.اتاق فرار،سینما چند بعدی از دیگر امکانات این پارک است.

نشانی: پارک آزادی از شرق از طریق خیابان سمیه، از غرب از خیابان آزادی و میدان آزادی (فلکه گاز) و از شمال از بلوار آزادی و از جنوب از خیابان مشکین فام

 پارک ازادی

 

استخر کوثر

اسنخر کوثر که از مجموعه های ورزشی و تفریحی در شیراز است بخشی از آن پارک آبی است که باعث می شود لحظات هیجان انگیز برای شما به وجود بیاورد.این استخر زیرنظر بهداشت است و یکی از پرطفدران ترین استخر ها در شیراز است.این استخر دارای:سرسره،چاله فضایی،سونا خشک،جکوزی و... است.بخش های ورزشی آن شامل:آب درمانی،ژیمناستیک ،بیلیارد و... که در آن قراردارد.

نشانی: شیراز، بلوار فرهنگ، ایستگاه ۱۱

 

استخر کوثر 

 

 

لیست بهترین کلاب ها و اتاق فکر در شیراز

 

لیزر تگ شیراز

لیزر تگ از بازی های دیگر در شیراز است که شبیه پینت بال به صورت مبازره ای است و جنگی است یکی از تفاوت هایی که با پینت بال دارد اسلحه ها برای مبارزه به صورت لیزری است.لباس های مخصوص ان باعث می شود که هنگام مبارزه به اشعه لیزر واکنش نشان دهد.پس وقتی کسی به شما شلیک می کند شما از بازی حذف شده اید.

نشانی: شهرک گلستان بلوار علامه امینی خیابان صبا جنب پارک صبا

 لیزر تگ شیراز

 

شهر بازی مجتمع ستاره فارس

مجتمع تجاری ستاره فارس سک مرکز خرید در شیراز است که مغازه های لوکس و متنوعی دارد در بالای ستاره فارس شهربازی سرپوشیده ای قرار دارد.این شهربازی مناسب تمام سنین است.این شهربازی دارای فودکورت است و بازی هایی مثل:بیلیارد،بولینگ و..... دارد که باعث جذب افراد می شود.

نشانی:عفیف آباد روبه‌روی تقاطع عرفان منش  مرکز خرید ستاره فارس  طبقه آخر

 

 دیاکو کلاب

دیاکو کلاب که بازی اتاق فرار است برای کسانی که دنبال بازی های معمایی و هیجانی هستند مناسب است.این مجموعه دارای 5 اتاق فرار است که هرکدام از ان ها روایت یک داستانی است که شما وارد ان می شوید و برای پیدا کردن را خروج باید آن معما ها را در یک زمان مشخص حل کنید.که این معما ها به شکل های مختلف مثلا درست کردن یه وسیله و..... دارد.اتاق فرار از جمله بازی هایی است که بسیار طرفداران نوجوان دارد.این مجموعه دارای بازی های متنوع دیگری هم هست بازی هایی چون فوتبال دستی،بازی فکری رومیزی،بازی های واقعیت مجازی آنلاین و آفلاین را دارد که در قستی از آن کافه دیاکو قراردارد.

نشانی: شیراز فرهنگ‌شهر  کوچه ۱۹جنب درمانگاه حکیم

 دیاکو

 

اتاق فرار آلکاتراز

اتاق فرار در مجتمع تجاری خلیج فارش شیراز قرار دارد و دارای سه  داستان است. یکی از داستان ها اتاق فرار آلکاتراز از این قرار است که یک زندان به اسم آلکاتراز بوده  که حدود 29 سال کسی نتوانسته از آنجا فرار کند و شما باید با حل کردن معما از آنجا فرار کنید.داستان دیگر به اسم فرار قتل مرموز بوده است که شما نقش کاراگاه را دارید باید قاتل زنجیره ای را پیدا کنید.بازی دیگر به اسم کلبه وحشت است که شما در جنگل قراردارید و باید از آنجا فرار کنید.

نشانی: شیراز شهرک گلستان مجتمع خلیج فارس  ورودی شماره 5 پارکینگ 3ورودی سینما هنر شهر آفتاب، لاین سمت چپ

 

اتاق فرار ژوپ گیم

اتاق فرار ژوپ گیم که در فرهنگ شهر قرار دارد دارای دو داستان است که یکی از این داستان ها به اسم فال نحس است که داستانش به این شکل است که در یکی از روستاهای شیراز خزینه ای متروکه است شایعاتی درباره جن های سفر که باعث وحشت روستاییان شده است هر فردی هم که خواسته راز این نفرین را کشف کنند تسخیر شده و بعد از مدتی بدنش آتش می گیرد شما باید خودتان نجات دهید.داستان دیگر که به اسم فوبیا است شما دانشجوی رشته روانشناسی هستید که در یک آسایشگاه روانی کار می کنید با توجه به صدای های ترسناکی می آید شما به دنبال صدا می روید و بعد می فهمید که به صورت وحشتناکی افراد را درمان می کنند. شما بادی زودتر راه فرار را پیدا کنید.

نشانی: شیراز فرهنگ شهر کوچه27خیابان اندیشه اندیشه ،17مجموعه ژوپ گیم

 

فنادی لند

فاندی لند یکی از مجموعه بازی هایی است که در قدوسی شیراز است.این مجموعه دارای بازی های جذابی است که مانند بلیارد.فوتبال دستی،و.... که از محبوب ترین این بازی ها فوتبال حبابی است که زمان شما ده دقیقه است.در بازی فوتبال حبابی شما در یک پوشش حبابی قرار می یگرید و تیم خود را  انتخاب می کنید.هر بازیکن باید باتوجه به قوانینی که بازی دارد توپ را وارد دروازه کند.

نشانی:خیابان قدوسی شرقی جنب تعاونی (ارتش) ورودی تالار پذیرایی مهدا

 

 لیست بهترین سینماهای شیراز

 

سینمای پردیس هنر شهر آفتاب

یکی از مجهز ترین سینماهای شیراز سینمای پردیس در مجتمع خلیج فارس شیراز است.این مجتمع همانطور که گفتیم علاوه بر شهربازی و بازی های مختلف سینما هم در آن قرار دارد.سال سینما که 8 سالن است سالنی که برای کودکانو نوجوانان است جدا هست همینطور سالن سه بعدی هم در آن قرار دارد.

نشانی: ابتدای شهرک صدرا در مجتمع تجاری تفریحی بزرگ خلیج فارس

 سینما پردیس

 

سینما پردیس گلستان

سینما پردیس گلستان یا سینما الف که سه سالن پخش فیلم دارد دارای کیفیت تصویری خوبی برای پخش فیلم است.این سینما در سال 1395 افتتاح شد.سینما پردیس گلستان دارای صندلی های راحتی و همچنین کیفیت تصویر خوبی است.این سینما دارای سه سالن پخش است که سالن یک 211 نفر ظرفیت دارد،سالن دو  23 نفر ظرفیت دارد،سالن سه 40 ظرفیت دارد.

نشانی: شیراز معالی آباد جنب ایستگاه مترو میرزای شیرازی سینما پردیس

 

 سینما سعدی

از قدیمی ترین سینما های شیراز می توان به سینما سعدی شیراز اشاره کرد که این سینما در سال 1339 علی اکبر یاسایی ساخت.این سینما که در زمان قدیم بسیار لوکس بود فقط فیلم های خارجی را نشان می داد.این سینما فقط شب ها فیلم اکران می کرد و به دلیل اینکه فاصله آن تار مرکز شهر بسیار بود زیاد مورد توجه قرار نگرفت امروزه این سینما در حال پخش فیلم های فارسی است که مورد استقبال هم قرار گرفته است.

نشانی : شیراز سه راه برق و در خیابان قصردشت،خیابان سی متری سینما سعدی

 سینما سعدی

سینما پیام

سینما پیام که قبل از انقلاب اسمش سینما خورشید و سینما پارس بود در سال 1330 افتتاح شد که ظرفیت سالن ان 526 نفر بود.بعد از انقلاب اسم آن به سینما پیام تغییر کرد.

نشانی: شیراز چهار راه زند، ابتدا خیابان رودکی و جنب پاساژ کاخ نور

 

سینما فلسطین

این سینما که قبل از انقلاب اسم آن سینما پاسارگاد بود در سال 1333 احمد مشیری و علی شاپوری آن را ساختند.این سینما 400 نفر ظرفیت دارد.بعد از انقلاب اسم این سینما به سینمای فلسطین تغییر کرد.

نشانی: شيراز، خیابان کریم خان زند چهارراه زند نبش خیابان رودکی

 سینما فلسطین

 

سینما ایران

سینما ایران که در سال 1334 ساخته شد از سینما های دهه 30 است که ظرفیت سالن آن 733 نفر است.این سینما به حوزه هنری تعلق دارد.این سینما 4 سالن برای اکران فیلم دارد.

نشانی: شيراز، خيابان كريم خان زند چهارراه زند بين سعدي و رودكي

 

سینما ایران 

جهت  اجاره منزل و آپارتمان مبله در شیراز کلیلک کنید. 

 

 


معرفی مکان‌های تفریحی و فرهنگی شیرازاجاره منزل و آپارتمان مبله در شیراز | ایران‌مبله3/6/2023تیم تحریریه ایران مبله برای شما لیستی از اماکن تفریحی آماده کرده است:لیست بهترین مجتمع و باشگاه&zwnj... تیم تحریریه ایران مبله برای شما لیستی از اماکن تفریحی آماده کرده است:لیست بهترین مجتمع و باشگاه‌های تفریحی شیرازشهربازی ایرلند شیرازیکی از بزرگترین شهر بازی ها در شیراز ایرلند است که در مجتمع خلیج فارس قراردارد.این مجتمع که در طبقه سوم مجتمع خلیج فارس قرار دارد مساحت آن ۲۸۸۰۰ متر مربع است و می توان گفت که یک بخش خوب تفریحی و رفاهی است.این مکان سرپوشیده است و دارای بازی های هیجان انگیزی مثل:اتاق گیم،ترن هوایی،اتاق گریم،گایرولوپ،میامی،سینما4 بعدی،سینمای 8 بعدی و.... است.از مزیت های دیگر شهربازی ایرلند سالن بزرگ بیلیارد و بولینگ آن است که طرفداران زیادی دارد.نشانی: شیراز، ورودی شهر صدرا مجتمع خلیح فارس، طبقه دوم بلوک ۷   مجتمع ورزشی تفریحی تپه کاجتپه کاج که یک مجموعه ورزشی تفریحی است در صدرای شیراز قراردارد.این مجموعه رو باز است و کسانی که به دنبال هیجان بالا و همچنین سرگرمی هستند ما تپه کاج را پیشنهاد می دهیم.مساحت این مجموعه 4 هکتار است که دارای درختان کاج و زیتون است که این مجموعه را زیبا کرده کسانی که علاقمند به تفریح در جنگل هستند تپه کاج بهترین گزینه است.ورزش های آن شامل: پینت بال،کارتینگ،اسکیت و...... است.تمام بازی های این مجموعه دارای استاندارد است و تحت نظر مربیان انجام می شود.نشانی: شیراز شهر صدرا فاز ۲ بلوار ولایت، روبروی نگهبانی   شهربازی گاندوشهربازی گاندو از دیگر شهربازی ها با وسایل های بازی پیشرفته و جدید است.400 متر مربع این شهربازی مساحت دارد.شهربازی گاندو سرپوشیده است و مناسب همه سنین هست.شهربازی گاندو در مجتمع تجاری زیتون طبقه آخر است.این شهربازی  بازی هایی چون:دستگاه شبیه سازی رانندگی ،وسایل بازی هدف گیر،قدرت سنج، دستگاه جایزه ای و.... دارد همیچنین وسایل بازی آن:چرخ و فلک کودک ، ماشین برقی ،قطار کودک،بولینگ و...... دارد.در شهربازی گاندو فودکورت،رستوران ،کافی شاپ هم وجود دارد.غرفه گریم،عکاسی،چاپ عکاس روی تی شرت و.... که باعث می شود شما لحظه هاتون را ثبت کنید.نشانی: شیراز چهارراه پارامونت مجتمع تجاری زیتون طبقه چهارم  باشگاه پینت بال چمرانکسانی که علاقمند به بازی پینت بال هستند می تواند به باشگاه پینت بال واقعه در چمران مراجعه کنند.بازی پینت بال از جمله بازی های مهیج و پرطرفداری هست که افراد زیادی را به خود جذب می کند .پینت بال چمران دارای جنگل های طبیعی است و کسانی که قصد بازی را دارند قبل از شروع بازی تمامی قوانین و مقررات بازی به آن آموزش داده می شود.امکانات پینت بال چمران:ماسک، دست کش،جلیقه،لباس نظامی و.... است.در نظر داشته باشید که تعداد بازیکنان حداقل 6 نفر باید باشند.نشانی: شیراز بلوار چمران جنب هتل چمران  باشگاه پینت بال سیمرغاز دیگر مراکز تفریحی بازی پینت بال می توان به باشگاه پینت بال سیم مرغ اشاره کرد.این باشگاه در مجتمع فرهنگی سبوی عشق قرار دارد.دوستانی که علاق به بازی تیراندازی دارند این ورزش خوبی است.با گلوله های رنگی حریف شما رنگی می شود و باید از بازی خارج بشود در باشگاه پینت بال سیم مرغ شما می توانید با گذاشتن سنگر موانعخطر را بسنجید.نشانی: شیراز حد فاصل فلکه گاز چهارراه باغ تخت تالار سبوی عشق لیست بهترین پارک های شیراز پارک کوهستانی دراکپارک کوهستانی دراک با اسم دیگری کوه برفی،در امتدا رشته کوه زاگرس است.که این کوه یکی از کوه های معروف در شیراز است.مساحت این  کوه 580 هکتار است در دامنه غربی شیراز است که در نزدیکی سد تنگه سرخ قرار دارد.لوح سنگی که در کوه دراک قرار دارد موجب شد که پارک کوهستانی دراک در اونجا راه اندازی شد.در پارک کوهستانی دراک اقامت گاهی برای مسافران عزیز هم ساخته شده است.مسیر پیاده روی زیبا و همچنین داشتن وسایل بازی چون:تله کابین،زیپ لاین،فست وفود،و...از جذابه های دیگر دراک هست.نشانی: شیراز ابتدای بلوار حسینی الهاشمی (از سمت فرهنگ شهر) پارک کوهستانی دراک  پارک جنگلی پالایشگاهاگر شما به دنبال مکانی برای پیک نیک هستین و یا می خواهید در یک مکان مناسب و خوب پیک نیک کنید پارک جنگلی پالایشگاه گزینه مناسب برای شما هست.مساحت این پارک 250 هکتار هست و می توان گفت یکی از بزرگترین مصنوعی در نزدیکی شیراز است.این پارک دارای:آلاچیق،محل مناسبی برای چادر زدن،آبنما،بوفه و.... است و شما به راحتی می توانید در آن اتراق کنید.نشانی: مسیر اتوبان شیراز اصفهان بعد از پلیس راه شیراز اصفهان لونا پارکلونا پارک نزدیک دروازه قرآن است و یکی از شهربازی های قدیمی در شیراز است که در دامنه کوه باباکوهی قرار دارد.در اطراف لونا پارک رستوران باکویه و همچنین رستوران معروف هفت خوان قرار دارد.از بازی های این شهربازی می توان به چرخ فلک بزرگ آن،سرسره آبشاری که طرفداران بسیاری دارد،ترن هوایی،سفینه،تونل وحشت و.... اشاره کرد.لونا پارک محلی برای گریم کردن صورت کودک شما هم دارد که بتوانید لحظات شاد کودک خود را ثبت نگه دارید.نشانی: استان فارس، شیراز، بلوار آیت الله ربانی  پارک آزادییکی از قدیمی ترین پارک ها در شیراز پارک آزادی است این پارک که 200 متر مربع مساحت دارد از امکانات مختلفی برخورد دار است.قسمتی از پارک شهربازی است که بازی های مختلفی در آن قرار دارد بازی هایی چون:ترن هوایی،چرخ و فلک و... است.قسمت دیگر پارک لانه پرندگان وجود دارد که در آن پرندگانی که در انی لانه از آن محافظت می شوند را می توانید ببنید.در پارک آزادی دریاچه مصنوعی برای قایقرانی هم وجود دارد که از جاذبه های  دیگر این پارک است.زمین بازی برای کودکان که دارای استخر توپی،قلعه بادی،تاپ،سرسره هم دارد.اتاق فرار،سینما چند بعدی از دیگر امکانات این پارک است.نشانی: پارک آزادی از شرق از طریق خیابان سمیه، از غرب از خیابان آزادی و میدان آزادی (فلکه گاز) و از شمال از بلوار آزادی و از جنوب از خیابان مشکین فام  استخر کوثراسنخر کوثر که از مجموعه های ورزشی و تفریحی در شیراز است بخشی از آن پارک آبی است که باعث می شود لحظات هیجان انگیز برای شما به وجود بیاورد.این استخر زیرنظر بهداشت است و یکی از پرطفدران ترین استخر ها در شیراز است.این استخر دارای:سرسره،چاله فضایی،سونا خشک،جکوزی و... است.بخش های ورزشی آن شامل:آب درمانی،ژیمناستیک ،بیلیارد و... که در آن قراردارد.نشانی: شیراز، بلوار فرهنگ، ایستگاه ۱۱    لیست بهترین کلاب ها و اتاق فکر در شیراز لیزر تگ شیرازلیزر تگ از بازی های دیگر در شیراز است که شبیه پینت بال به صورت مبازره ای است و جنگی است یکی از تفاوت هایی که با پینت بال دارد اسلحه ها برای مبارزه به صورت لیزری است.لباس های مخصوص ان باعث می شود که هنگام مبارزه به اشعه لیزر واکنش نشان دهد.پس وقتی کسی به شما شلیک می کند شما از بازی حذف شده اید.نشانی: شهرک گلستان بلوار علامه امینی خیابان صبا جنب پارک صبا  شهر بازی مجتمع ستاره فارسمجتمع تجاری ستاره فارس سک مرکز خرید در شیراز است که مغازه های لوکس و متنوعی دارد در بالای ستاره فارس شهربازی سرپوشیده ای قرار دارد.این شهربازی مناسب تمام سنین است.این شهربازی دارای فودکورت است و بازی هایی مثل:بیلیارد،بولینگ و..... دارد که باعث جذب افراد می شود.نشانی:عفیف آباد روبه‌روی تقاطع عرفان منش  مرکز خرید ستاره فارس  طبقه آخر  دیاکو کلاب دیاکو کلاب که بازی اتاق فرار است برای کسانی که دنبال بازی های معمایی و هیجانی هستند مناسب است.این مجموعه دارای 5 اتاق فرار است که هرکدام از ان ها روایت یک داستانی است که شما وارد ان می شوید و برای پیدا کردن را خروج باید آن معما ها را در یک زمان مشخص حل کنید.که این معما ها به شکل های مختلف مثلا درست کردن یه وسیله و..... دارد.اتاق فرار از جمله بازی هایی است که بسیار طرفداران نوجوان دارد.این مجموعه دارای بازی های متنوع دیگری هم هست بازی هایی چون فوتبال دستی،بازی فکری رومیزی،بازی های واقعیت مجازی آنلاین و آفلاین را دارد که در قستی از آن کافه دیاکو قراردارد.نشانی: شیراز فرهنگ‌شهر  کوچه ۱۹جنب درمانگاه حکیم  اتاق فرار آلکاترازاتاق فرار در مجتمع تجاری خلیج فارش شیراز قرار دارد و دارای سه  داستان است. یکی از داستان ها اتاق فرار آلکاتراز از این قرار است که یک زندان به اسم آلکاتراز بوده  که حدود 29 سال کسی نتوانسته از آنجا فرار کند و شما باید با حل کردن معما از آنجا فرار کنید.داستان دیگر به اسم فرار قتل مرموز بوده است که شما نقش کاراگاه را دارید باید قاتل زنجیره ای را پیدا کنید.بازی دیگر به اسم کلبه وحشت است که شما در جنگل قراردارید و باید از آنجا فرار کنید.نشانی: شیراز شهرک گلستان مجتمع خلیج فارس  ورودی شماره 5 پارکینگ 3ورودی سینما هنر شهر آفتاب، لاین سمت چپ اتاق فرار ژوپ گیماتاق فرار ژوپ گیم که در فرهنگ شهر قرار دارد دارای دو داستان است که یکی از این داستان ها به اسم فال نحس است که داستانش به این شکل است که در یکی از روستاهای شیراز خزینه ای متروکه است شایعاتی درباره جن های سفر که باعث وحشت روستاییان شده است هر فردی هم که خواسته راز این نفرین را کشف کنند تسخیر شده و بعد از مدتی بدنش آتش می گیرد شما باید خودتان نجات دهید.داستان دیگر که به اسم فوبیا است شما دانشجوی رشته روانشناسی هستید که در یک آسایشگاه روانی کار می کنید با توجه به صدای های ترسناکی می آید شما به دنبال صدا می روید و بعد می فهمید که به صورت وحشتناکی افراد را درمان می کنند. شما بادی زودتر راه فرار را پیدا کنید.نشانی: شیراز فرهنگ شهر کوچه27خیابان اندیشه اندیشه ،17مجموعه ژوپ گیم فنادی لندفاندی لند یکی از مجموعه بازی هایی است که در قدوسی شیراز است.این مجموعه دارای بازی های جذابی است که مانند بلیارد.فوتبال دستی،و.... که از محبوب ترین این بازی ها فوتبال حبابی است که زمان شما ده دقیقه است.در بازی فوتبال حبابی شما در یک پوشش حبابی قرار می یگرید و تیم خود را  انتخاب می کنید.هر بازیکن باید باتوجه به قوانینی که بازی دارد توپ را وارد دروازه کند.نشانی:خیابان قدوسی شرقی جنب تعاونی (ارتش) ورودی تالار پذیرایی مهدا  لیست بهترین سینماهای شیراز سینمای پردیس هنر شهر آفتابیکی از مجهز ترین سینماهای شیراز سینمای پردیس در مجتمع خلیج فارس شیراز است.این مجتمع همانطور که گفتیم علاوه بر شهربازی و بازی های مختلف سینما هم در آن قرار دارد.سال سینما که 8 سالن است سالنی که برای کودکانو نوجوانان است جدا هست همینطور سالن سه بعدی هم در آن قرار دارد.نشانی: ابتدای شهرک صدرا در مجتمع تجاری تفریحی بزرگ خلیج فارس  سینما پردیس گلستانسینما پردیس گلستان یا سینما الف که سه سالن پخش فیلم دارد دارای کیفیت تصویری خوبی برای پخش فیلم است.این سینما در سال 1395 افتتاح شد.سینما پردیس گلستان دارای صندلی های راحتی و همچنین کیفیت تصویر خوبی است.این سینما دارای سه سالن پخش است که سالن یک 211 نفر ظرفیت دارد،سالن دو  23 نفر ظرفیت دارد،سالن سه 40 ظرفیت دارد.نشانی: شیراز معالی آباد جنب ایستگاه مترو میرزای شیرازی سینما پردیس  سینما سعدی از قدیمی ترین سینما های شیراز می توان به سینما سعدی شیراز اشاره کرد که این سینما در سال 1339 علی اکبر یاسایی ساخت.این سینما که در زمان قدیم بسیار لوکس بود فقط فیلم های خارجی را نشان می داد.این سینما فقط شب ها فیلم اکران می کرد و به دلیل اینکه فاصله آن تار مرکز شهر بسیار بود زیاد مورد توجه قرار نگرفت امروزه این سینما در حال پخش فیلم های فارسی است که مورد استقبال هم قرار گرفته است.نشانی : شیراز سه راه برق و در خیابان قصردشت،خیابان سی متری سینما سعدی سینما پیام سینما پیام که قبل از انقلاب اسمش سینما خورشید و سینما پارس بود در سال 1330 افتتاح شد که ظرفیت سالن ان 526 نفر بود.بعد از انقلاب اسم آن به سینما پیام تغییر...5.0
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید