معرفی برترین مراکز خرید در شیراز

شنبه 13 اسفند 1401 609 بازدید کننده گروه جاذبه های گردشگری فارس

در زمان اقامت در شیراز، علاوه بر بازدید از امکان دیدنی، فرصت خوبی برای خرید نیز است.

در شیراز با وجود طیف وسیعی از فروشگاه‌های مد و استایل در نقاط مختلف شهر می‌توانید خریدی لوکس داشته باشید.

 ما در ایران مبله سعی کرده‌ایم از برترین مراکز خرید برای شما فهرستی تهیه کنیم.

 

لیست بهترین مراکز خرید شیراز

 

بازاروکیل

یکی از بازارهای قدیمی و زیبای شیراز دلنواز، بازار وکیل هست.

اگر می خواهید با یک تیر دو نشان بزنید، هم خرید کنید و هم سری به  بافت قدیمی و تاریخی شیراز  بزنید ما بازار وکیل را به شما پیشنهاد می دهیم.

بازار وکیل قدیمی ترین و مشهورترین بازار شیراز  بعنوان یک از ۱۰ بازار تاریخی و قدیمی کشورمحسوب می شود. این بازار که در زمان سلسله زندیه ساخته شده است، معماری جالب توجهی دارد که جذابیت خاصی برای  گردشگران شیفته آثار تاریخی ایجاد کرده است.در حین گشت و گذار در این بازار می توانید شیرینی های سنتی شیراز  مانند مسقطی را امتحان کنید یا عرقیجات مختلف را خریداری کنید. از دیگر محصولاتی که می توانید بعنوان سوغاتی خریداری کنید، شامل پارچه، فرش و گلیم ،گبه،خاتم،  ظروف زیبای مسی و  ... است.

تاکید می کنیم قبل از اینکه از بازار وکیل خارج شوید حتما سری به ضلع جنوبی  بازار زده و از سرای مشیر زیبا حتما دیدن کنید.

اگر جزو آن دسته از  افرادی هستید که عاشق گشت و گذار و خرید درمراکز  تجاری لوکس وامروزی هستید یک پیشنهاد عالی برایتان داریم. ما مرکز بزرگ تجاری- تفریحی و گردشگری خلیج فارس واقع در محور شمالی شیراز-سپیدان ، بزرگراه دکتر حسابی، ابتدای ورودی شهر جدید صدرا، دارای پارکینگ 6 طبقه ای سقف بسته در  ظرفیت 5500 ماشین با 15 ورودی بزرگ را به شما معرفی می کنیم.

با گشت و گذار در این مرکز خرید مشهور به هایپر استار شیراز  می توانید ساعتها با فراغ خیال فرزندانتان را در هر سنی که باشند  به شهر بازی مجتمع ،سالن بیلیارد و بولینگ یا سالن سینمای شهر آفتاب بسپارید و خودتان با فراغ خیال به خرید بپردازید. از امکانات دیگر مجتمع بزرگ خلیج فارس می توان به نمازخانه ،سرویس های بهداشتی متعدد در هر طبقه ، تاکسی سرویس، خشکشویی،کارواش، شعب بانک های مختلف و دستگاه عابر بانک اشاره کرد.

  جالب است بدانید این مجموعه، هشتمین مرکز تجاری - تفریحی و گردشگری بزرگ در جهان بوده و در ایران نیز در ردیف سوم بزرگترین مراکز تجاری، قرار دارد. در باب ویژگی ممتاز این مرکز خرید نسبت به دیگر مراکز خرید معروف در شیراز، می‌توان به شاهکار معماری الهام‌گرفته آن از تخت جمشید اشاره کرد.

اگر به هر دلیلی می خواهید از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایید می توانید از اتوبوس‌های خطوط 148، 150، 151 و 160  می‌توان برای رسیدن به این مجتمع  استفاده کنید.

از بازار وکیل در مرکز شهر تا خلیج‌فارس حدود ۲۲کیلومتر یعنی نیم ساعت رانندگی فاصله است. باید از بلوار چمران وارد بزرگراه دکتر حسابی شده، از زیرگذر گلستان خارج ‌‌شوید،در سوی دیگر اتوبان وارد مسیر مرکز خرید خواهید شد

بازار وکیل

 

 

مجتمع تجاری واقع در خیابان عفیف آباد

مجتمع تجاری ستاره فارس

مجتمع ستاره فارس یکی از مراکز خرید پرطرفدار شیراز است که بین مردم شهر محبوب است.این مجتمع  دارای  چهار طبقه تجاری  و 400 فروشگاه است که در آنها انواع کالاها از پوشاک، عطر و ادکلن، و کیف و کفش تا لوازم خانگی را پیدا می کنید به فود کورت و شهر بازی اینجا سر بزنید وقتی به خرید می روید با خیال اسوده کودک خود را به شهر بازی بفرستید.

در هنگام بازدید از مرکز خرید ستاره می‌توانید سری به مجتمع خرید حافظ که آن طرف خیابان است بزنید و کمی آن طرف تر مرکز خرید سپهر قرار دارد که بیشتر مختص پوشاک است اما علاوه براین مغازه های فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و عینک و اکسسوری را نیز می بینید.

مجتمع تجاری سعدی

  یکی دیگر از خوبان مراکز خرید شیراز که در بهترین نقطه شهر قرار دارد، مرکز خرید سعدی است. این مجموعه که در خیابان عفیف‌آباد جا خوش کرده و می‌شود از آن در مدت زمان کمی به جاذبه‌های دیدنی شهر شیراز رسید.

مجتمع تجاری هامون

از دیگر مراکز خرید لوکس در شیراز مجتمع هامون با مساحت ۷۸۰۰ متر مربع در ۵ است.

مجتمع هامون در بلوار ستارخان و در محله عفیف آباد شیراز واقع شده است.

در این مرکز مدرن ۷۰ واحد تجاری شامل فروشگاه‌های پوشاک، محصولات چرم، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی و غذایی به علاوه شهربازی و رستوران  از دیگر امکانات رفاهی در مجتمع تجاری هامون هستند که مجموعه این امکانات لحظاتی لذت‌بخش برای بازدید‌کنندگان فراهم می‌کند.

 

مجتمع تجاری واقع در معالی‌آباد

سری به خیابان معالی اباد شیراز بزنیم.

اگر میخواهید دوستدار کتاب و کتابخانه هتی لوکس با محیطی ارامبخش می گردید یا به دنبال غذا خوری ها و فست فود فروشی ها هستید یا دلتان می خواهد اوقات فراغت را با دوستان در سینما بگذرانید،توصیه می کینم کنار  ساختمان مترو میرزای شیرازی به ساختمان الف سری بزنید.

کمی آن طرف تر مراکز خرید به ترتیب با رسیدن به  مرکز خرید آفتاب شیراز شروع می شوند.

افتاب فارس

یکی از بازارهایی که به گردشگرها پیشنهاد می‌شود، آفتاب فارس است چون برای پاساژگردی مناسب است، ضمن اینکه آب‌میوه‌فروشی و فست‌فودهای بیرون مجتمع، طرفدارهای زیادی دارد. فروشگاه‌های زیادی اینجا می‌بینید که انواع پوشاک از مانتو تا پیراهن و روسری، همینطور‌ لوازم آرایش و لوازم جانبی مثل ساعت و عینک واکسسوری های متنوع و... را عرضه می کنند.

 سایر مراکز واقع در خیابان معالی آباد که شما می توانید به آنها در ادامه سر بزنید:  

مجتمع تجاری گاندی (شیراز، معالی آباد، بعد از دوستان)

مجتمع تجاری الوند(شیراز، معالی آباد، نبش دوستان)

مرکز خرید میلاد (خیابان معالی آباد  نرسیده به دوستان)

مجتمع تجاری یونیک (شیراز، معالی آباد، نبش کوچه 9، روبروی پاسگاه)

مجتمع تجاری آرین (خیابان معالی آبادنبش بهاران) 

مجتمع تجاری پارمین (خیابان معالی اباد حد اصل گلها و خلبانان نبش کوچه7)

مجتمع تجاری نغمه (حدفاصل خلبانان و دوستان، جنب بانک سرمایه)

مجتمع تجاری دنا (معالی اباد نبش خلبان)

مجتمع تجاری اهورا (خیابان معال اباد نرسیده به دوستان)

مجتمع تجاری ثنا(خیابان معالی اباد نبش کوچه 21)

ساذده ترین راه رسیدن به این مراکز تجاری پیاده شدن در ایستگاه مترو: در ابتدای بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد) یا ایستگاه آخر واقع در میدان احسان یا ایستگاه خیابان دوستان است.

 مجتمع خرید نگین فارس

برای خرید پوشاک زنانه و مردانه، کمی پاساژ‌گردی و البته غذاخوردن، می‌توانید به مجتع تجاری نگین بروید. اینجا بیشتر پوشاک و عطر می‌فروشند، اما طلا و جواهرات هم پیدا می‌کنید. قیمت‌ها بالاتر از متوسط است، اما لباس‌ها شیک و ارزنده‌ است. بعد از خرید می‌توانید سری به طبقه شهر بازی بزنید که هم برای بچه‌ها جذاب است و هم بزرگ‌تر را با بولینگ و بیلیارد مشغول می‌کند. نگران گرسنگی هم نباشید که فودکورت این مجموعه در دسترس است.

 

مرکز خرید نگین

 مرکز خرید سلطانیه شیراز

یکی دیگر از مراکز خرید شیراز که می‌توانید در سفر به این شهر از آن بازدید کنید، مرکز خرید سلطانیه شیراز است. این مجتمع تجاری نه طبقه در میدان مطهری شیراز قرار دارد

بعد از گشت‌وگذار در فروشگاه‌های مختلف این مرکز خرید، می‌توانید با صرف نوشیدنی‌های سرد و گرم در کافی‌شاپ این مجموعه چند دقیقه‌ای را استراحت کنید. همچنین از دیگر امکاناتی که در این مجموعه وجود دارد می‌توان به سونا، جکوزی و باشگاه ورزشی اشاره کرد.

راهنمای جامع سفر به شیراز 

بازار انقلاب شیراز

اگر به موسیقی و هنر علاقه دارید، حتما در سفر به شیراز از بازار انقلاب بازدید کنید. در راسته بازار انقلاب شیراز می‌توانید انواع ادوات موسیقی، کارهای معرق‌کاری شده و نقاشی‌های زیبا و همینطور لوازم ارایشی بهداشتی را شاهد باشید. بازار انقلاب شیراز در خیابان مشکین فام قرار دارد و ارزش یک بار بازدید را بدون تردید خواهد داشت.

 

مرکز خرید سینا

یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید شیراز مجتمع سینا است که همچنان طرفدار دارد. سینا مجتمع دل‌بازی‌ است دارای  فروشگاه پوشاک و مواد خوراکی ونسبت به بقیه مراکز جای خلوتتر و دنج تری است.

اگر مشکلی برای تلفن همراه شما پیش آمد یا خواستید لوازم جانبی و دیجیتالی تهیه کنید می توانید به این مرکز خرید مراجعه نمایید.

 

مجتمع ملاصدرا شیراز

از مجتمع ملاصدرای شیراز می‌توانید انواع لوازم جانبی دیجیتال را در کنار خرید کامپیوتر، لپ‌تاپ و گوشی هوشمند انجام دهید. این مرکز خرید محبوب در منطقه ملاصدرا شیراز قرار گرفته است ومرکز خرید انواع لوازم جانبی به‌شمار می‌رود.

 

مرکز خرید پی سی سنتر

اگر قصد خرید کامپیوتر و لپ تاپ یا لوازم جانبی آن‌ها را دارید، می‌توانید با مراجعه به مرکز خرید پی سی سنتر که مختص این گونه کالاها بوده، مایحتاج خود را تهیه کنید.

 

 مجتمع پی سی سنتر

 

پاساژ صدف

پاساژ صدف هم یکی از بازار های کامپیوتر و همچنین کنسول بازی و سرگرمی در شیراز است

و شما میتوانید بین تنوع عظیمی از قطعات و بازی ها هر کدام را که می پسندید انتخاب کنید و به راحتی و حتی به صورت آنلاین از تمامی فروشگاه های این بازار خرید انجام دهید.

 

 لیست منازل و آپارتمان مبله  در ایران مبله

 


معرفی برترین مراکز خرید در شیرازاجاره منزل و آپارتمان مبله در شیراز | ایران‌مبله3/4/2023در زمان اقامت در شیراز، علاوه بر بازدید از امکان دیدنی، فرصت خوبی برای خرید نیز است.در شیراز با وجود... در زمان اقامت در شیراز، علاوه بر بازدید از امکان دیدنی، فرصت خوبی برای خرید نیز است.در شیراز با وجود طیف وسیعی از فروشگاه‌های مد و استایل در نقاط مختلف شهر می‌توانید خریدی لوکس داشته باشید. ما در ایران مبله سعی کرده‌ایم از برترین مراکز خرید برای شما فهرستی تهیه کنیم. لیست بهترین مراکز خرید شیراز بازاروکیلیکی از بازارهای قدیمی و زیبای شیراز دلنواز، بازار وکیل هست.اگر می خواهید با یک تیر دو نشان بزنید، هم خرید کنید و هم سری به  بافت قدیمی و تاریخی شیراز  بزنید ما بازار وکیل را به شما پیشنهاد می دهیم.بازار وکیل قدیمی ترین و مشهورترین بازار شیراز  بعنوان یک از ۱۰ بازار تاریخی و قدیمی کشورمحسوب می شود. این بازار که در زمان سلسله زندیه ساخته شده است، معماری جالب توجهی دارد که جذابیت خاصی برای  گردشگران شیفته آثار تاریخی ایجاد کرده است.در حین گشت و گذار در این بازار می توانید شیرینی های سنتی شیراز  مانند مسقطی را امتحان کنید یا عرقیجات مختلف را خریداری کنید. از دیگر محصولاتی که می توانید بعنوان سوغاتی خریداری کنید، شامل پارچه، فرش و گلیم ،گبه،خاتم،  ظروف زیبای مسی و  ... است.تاکید می کنیم قبل از اینکه از بازار وکیل خارج شوید حتما سری به ضلع جنوبی  بازار زده و از سرای مشیر زیبا حتما دیدن کنید.اگر جزو آن دسته از  افرادی هستید که عاشق گشت و گذار و خرید درمراکز  تجاری لوکس وامروزی هستید یک پیشنهاد عالی برایتان داریم. ما مرکز بزرگ تجاری- تفریحی و گردشگری خلیج فارس واقع در محور شمالی شیراز-سپیدان ، بزرگراه دکتر حسابی، ابتدای ورودی شهر جدید صدرا، دارای پارکینگ 6 طبقه ای سقف بسته در  ظرفیت 5500 ماشین با 15 ورودی بزرگ را به شما معرفی می کنیم.با گشت و گذار در این مرکز خرید مشهور به هایپر استار شیراز  می توانید ساعتها با فراغ خیال فرزندانتان را در هر سنی که باشند  به شهر بازی مجتمع ،سالن بیلیارد و بولینگ یا سالن سینمای شهر آفتاب بسپارید و خودتان با فراغ خیال به خرید بپردازید. از امکانات دیگر مجتمع بزرگ خلیج فارس می توان به نمازخانه ،سرویس های بهداشتی متعدد در هر طبقه ، تاکسی سرویس، خشکشویی،کارواش، شعب بانک های مختلف و دستگاه عابر بانک اشاره کرد.  جالب است بدانید این مجموعه، هشتمین مرکز تجاری - تفریحی و گردشگری بزرگ در جهان بوده و در ایران نیز در ردیف سوم بزرگترین مراکز تجاری، قرار دارد. در باب ویژگی ممتاز این مرکز خرید نسبت به دیگر مراکز خرید معروف در شیراز، می‌توان به شاهکار معماری الهام‌گرفته آن از تخت جمشید اشاره کرد.اگر به هر دلیلی می خواهید از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایید می توانید از اتوبوس‌های خطوط 148، 150، 151 و 160  می‌توان برای رسیدن به این مجتمع  استفاده کنید.از بازار وکیل در مرکز شهر تا خلیج‌فارس حدود ۲۲کیلومتر یعنی نیم ساعت رانندگی فاصله است. باید از بلوار چمران وارد بزرگراه دکتر حسابی شده، از زیرگذر گلستان خارج ‌‌شوید،در سوی دیگر اتوبان وارد مسیر مرکز خرید خواهید شد  مجتمع تجاری واقع در خیابان عفیف آبادمجتمع تجاری ستاره فارسمجتمع ستاره فارس یکی از مراکز خرید پرطرفدار شیراز است که بین مردم شهر محبوب است.این مجتمع  دارای  چهار طبقه تجاری  و 400 فروشگاه است که در آنها انواع کالاها از پوشاک، عطر و ادکلن، و کیف و کفش تا لوازم خانگی را پیدا می کنید به فود کورت و شهر بازی اینجا سر بزنید وقتی به خرید می روید با خیال اسوده کودک خود را به شهر بازی بفرستید.در هنگام بازدید از مرکز خرید ستاره می‌توانید سری به مجتمع خرید حافظ که آن طرف خیابان است بزنید و کمی آن طرف تر مرکز خرید سپهر قرار دارد که بیشتر مختص پوشاک است اما علاوه براین مغازه های فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و عینک و اکسسوری را نیز می بینید.مجتمع تجاری سعدی  یکی دیگر از خوبان مراکز خرید شیراز که در بهترین نقطه شهر قرار دارد، مرکز خرید سعدی است. این مجموعه که در خیابان عفیف‌آباد جا خوش کرده و می‌شود از آن در مدت زمان کمی به جاذبه‌های دیدنی شهر شیراز رسید.مجتمع تجاری هاموناز دیگر مراکز خرید لوکس در شیراز مجتمع هامون با مساحت ۷۸۰۰ متر مربع در ۵ است.مجتمع هامون در بلوار ستارخان و در محله عفیف آباد شیراز واقع شده است.در این مرکز مدرن ۷۰ واحد تجاری شامل فروشگاه‌های پوشاک، محصولات چرم، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی و غذایی به علاوه شهربازی و رستوران  از دیگر امکانات رفاهی در مجتمع تجاری هامون هستند که مجموعه این امکانات لحظاتی لذت‌بخش برای بازدید‌کنندگان فراهم می‌کند. مجتمع تجاری واقع در معالی‌آبادسری به خیابان معالی اباد شیراز بزنیم.اگر میخواهید دوستدار کتاب و کتابخانه هتی لوکس با محیطی ارامبخش می گردید یا به دنبال غذا خوری ها و فست فود فروشی ها هستید یا دلتان می خواهد اوقات فراغت را با دوستان در سینما بگذرانید،توصیه می کینم کنار  ساختمان مترو میرزای شیرازی به ساختمان الف سری بزنید.کمی آن طرف تر مراکز خرید به ترتیب با رسیدن به  مرکز خرید آفتاب شیراز شروع می شوند.یکی از بازارهایی که به گردشگرها پیشنهاد می‌شود، آفتاب فارس است چون برای پاساژگردی مناسب است، ضمن اینکه آب‌میوه‌فروشی و فست‌فودهای بیرون مجتمع، طرفدارهای زیادی دارد. فروشگاه‌های زیادی اینجا می‌بینید که انواع پوشاک از مانتو تا پیراهن و روسری، همینطور‌ لوازم آرایش و لوازم جانبی مثل ساعت و عینک واکسسوری های متنوع و... را عرضه می کنند. سایر مراکز واقع در خیابان معالی آباد که شما می توانید به آنها در ادامه سر بزنید:  مجتمع تجاری گاندی (شیراز، معالی آباد، بعد از دوستان)مجتمع تجاری الوند(شیراز، معالی آباد، نبش دوستان)مرکز خرید میلاد (خیابان معالی آباد  نرسیده به دوستان)مجتمع تجاری یونیک (شیراز، معالی آباد، نبش کوچه 9، روبروی پاسگاه)مجتمع تجاری آرین (خیابان معالی آبادنبش بهاران) مجتمع تجاری پارمین (خیابان معالی اباد حد اصل گلها و خلبانان نبش کوچه7)مجتمع تجاری نغمه (حدفاصل خلبانان و دوستان، جنب بانک سرمایه)مجتمع تجاری دنا (معالی اباد نبش خلبان)مجتمع تجاری اهورا (خیابان معال اباد نرسیده به دوستان)مجتمع تجاری ثنا(خیابان معالی اباد نبش کوچه 21)ساذده ترین راه رسیدن به این مراکز تجاری پیاده شدن در ایستگاه مترو: در ابتدای بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد) یا ایستگاه آخر واقع در میدان احسان یا ایستگاه خیابان دوستان است. مجتمع خرید نگین فارسبرای خرید پوشاک زنانه و مردانه، کمی پاساژ‌گردی و البته غذاخوردن، می‌توانید به مجتع تجاری نگین بروید. اینجا بیشتر پوشاک و عطر می‌فروشند، اما طلا و جواهرات هم پیدا می‌کنید. قیمت‌ها بالاتر از متوسط است، اما لباس‌ها شیک و ارزنده‌ است. بعد از خرید می‌توانید سری به طبقه شهر بازی بزنید که هم برای بچه‌ها جذاب است و هم بزرگ‌تر را با بولینگ و بیلیارد مشغول می‌کند. نگران گرسنگی هم نباشید که فودکورت این مجموعه در دسترس است.  مرکز خرید سلطانیه شیرازیکی دیگر از مراکز خرید شیراز که می‌توانید در سفر به این شهر از آن بازدید کنید، مرکز خرید سلطانیه شیراز است. این مجتمع تجاری نه طبقه در میدان مطهری شیراز قرار داردبعد از گشت‌وگذار در فروشگاه‌های مختلف این مرکز خرید، می‌توانید با صرف نوشیدنی‌های سرد و گرم در کافی‌شاپ این مجموعه چند دقیقه‌ای را استراحت کنید. همچنین از دیگر امکاناتی که در این مجموعه وجود دارد می‌توان به سونا، جکوزی و باشگاه ورزشی اشاره کرد.راهنمای جامع سفر به شیراز بازار انقلاب شیرازاگر به موسیقی و هنر علاقه دارید، حتما در سفر به شیراز از بازار انقلاب بازدید کنید. در راسته بازار انقلاب شیراز می‌توانید انواع ادوات موسیقی، کارهای معرق‌کاری شده و نقاشی‌های زیبا و همینطور لوازم ارایشی بهداشتی را شاهد باشید. بازار انقلاب شیراز در خیابان مشکین فام قرار دارد و ارزش یک بار بازدید را بدون تردید خواهد داشت. مرکز خرید سینایکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید شیراز مجتمع سینا است که همچنان طرفدار دارد. سینا مجتمع دل‌بازی‌ است دارای  فروشگاه پوشاک و مواد خوراکی ونسبت به بقیه مراکز جای خلوتتر و دنج تری است.اگر مشکلی برای تلفن همراه شما پیش آمد یا خواستید لوازم جانبی و دیجیتالی تهیه کنید می توانید به این مرکز خرید مراجعه نمایید. مجتمع ملاصدرا شیرازاز مجتمع ملاصدرای شیراز می‌توانید انواع لوازم جانبی دیجیتال را در کنار خرید کامپیوتر، لپ‌تاپ و گوشی هوشمند انجام دهید. این مرکز خرید محبوب در منطقه ملاصدرا شیراز قرار گرفته است ومرکز خرید انواع لوازم جانبی به‌شمار می‌رود. مرکز خرید پی سی سنتراگر قصد خرید کامپیوتر و لپ تاپ یا لوازم جانبی آن‌ها را دارید، می‌توانید با مراجعه به مرکز خرید پی سی سنتر که مختص این گونه کالاها بوده، مایحتاج خود را تهیه کنید.   پاساژ صدفپاساژ صدف هم یکی از بازار های کامپیوتر و همچنین کنسول بازی و سرگرمی در شیراز استو شما میتوانید بین تنوع عظیمی از قطعات و بازی ها هر کدام را که می پسندید انتخاب کنید و به راحتی و حتی به صورت آنلاین از تمامی فروشگاه های این بازار خرید انجام دهید.  لیست منازل و آپارتمان مبله  در ایران مبله 5.0
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید