راهنمای حمل و نقل عمومی شیراز

سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 1738 بازدید کننده گروه جاذبه های گردشگری فارس

شیراز به عنوان یکی از شهرهای بزرگ و مهم ایران، با دارا بودن جاذبه های گردشگری فراوان، همواره به عنوان یکی از مقاصد مورد علاقه گردشگران و مسافران در سراسر جهان شناخته شده است. با این حال، حمل و نقل در این شهر نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است. شیراز دارای شبکه حمل و نقل عمومی پویا و گستردهای است که شامل اتوبوس، تاکسی، فرودگاه و مترو است.

گروه تحریریه ایران مبله در این مقاله قصد دارد بروزترین راهنمای جامع حمل و نقل عمومی شیراز را ارائه دهد، پس شیرازی های عزیز و مسافران گرامی با ما همراه باشید.

 

مترو شیراز سریعترین انتخاب در استفاده از حمل و نقل عمومی شیراز

در حمل و نقل عمومی شیراز، مترو نیز همانند دیگر کلان شهرهای ایران در دسترس مسافران است. ایستگاه های مترو در شیراز شامل ایستگاه های خط 1 و خط 2 هستند و قرار است در شیراز 6 خط مترو راه اندازی شود. متروی شیراز همه روزه از ساعت 6 صبح الی 9 شب آماده خدمات رسانی به مردم عزیز می باشد اما در روزهای تعطیل رسمی، مترو نیز فعالیت ندارد.

 

لیست ایستگاه های مترو در شیراز

خط یک متروی شیراز شامل 20 ایستگاه می شود که مسافران را از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب تا ایستگاه احسان (غرب شیراز به شرق) جابجا می کند. ایستگاه های خط 1 به ترتیب شامل: ایستگاه شهید دستغیب، ایستگاه شهید دوران، ایستگاه فرصت شیرازی، ایستگاه جانبازان، ایستگاه غدیر، ایستگاه رازی، ایستگاه فضیلت، ایستگاه کاوه، ایستگاه میدان ولیعصر، ایستگاه وکیل الرعایا، ایستگاه زندیه، ایستگاه امام حسین، ایستگاه نمازی، ایستگاه شهید آوینی، ایستگاه شهید مطهری، ایستگاه قصرالدشت، ایستگاه شاهد، ایستگاه میرزای شیرازی، ایستگاه دکتر شریعتی و در پایان ایستگاه احسان می باشد.

ایستگاه های خط 2 شامل: ایستگاه سعدیه، ایستگاه حافظیه، ایستگاه اطلسی، ایستگاه آزادی، ایستگاه امام حسین، ایستگاه پانزده خرداد، ایستگاه استقلال، ایستگاه امیرکبیر، ایستگاه رحمت، ایستگاه دولت، ایستگاه عدالت، ایستگاه قهرمانان و ایستگاه شکوفه هستند. اما در حال حاضر از 12 ایستگاه فقط 3 ایستگاه از خط 2 فعال می باشند.

 

 

سایت حمل و نقل عمومی و ریلی متروی شیراز به آدرس (https://shirazmetro.ir/) در دسترس است که می توانید اطلاعات قطارها، روزهای تعطیل مترو، زمانبندی حرکت قطارها، نقشه مترو و هر اطلاعات دیگری درباره متروی شیراز را در آن مشاهده کنید. جهت استفاده از مترو شیراز، نزدیکترین ایستگاه را انتخاب کرده و اقدام به تهیه بلیط کنید. چنانچه کارت شهروندی در اختیار داشته باشید، با استفاده از آن هزینه مترو را می توانید بپردازید.

 

سامانه حمل و نقل اتوبوس رانی در شیراز

مسیر اتوبوس‌های شیراز در سراسر شهر پوشش دارد و مسافران می‌توانند با استفاده از آن‌ها به مقصد خود بروند. برای استفاده از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی شیراز، می توانید با مراجعه به پایانه های اتوبوسرانی و یا ایستگاه های مترو کارت شهروندی تهیه کنید و هزینه سفر خود را با استفاده از آن بپردازید. همچنین می توان هزینه سفر با اتوبوس واحد را به صورت نقدی پرداخت کرد اما پرداخت نقدی کمی گرانتر از پرداخت کارت شهروندیست. ساعات کاری خدمت رسانی سامانه اتوبوسرانی حمل و نقل عمومی شیراز از 6 صبح الی 9 شب می باشد.

 

سامانه اتوبوسرانی، حمل و نقل عمومی شیراز

 

پایانه‌های اتوبوس مسافربری بین شهری شیراز

ترمینال های مسافربری شیراز در نقاط مختلف شهر قرار دارند و به راحتی قابل دسترسی هستند. همچنین، برای رفت و آمد به فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز نیز اتوبوس های خاصی در حمل و نقل عمومی شیراز برای این منظور در نظر گرفته شده اند که مسافران را به صورت مستقیم به فرودگاه منتقل می کنند. به طور کلی، اتوبوس های بین شهری شیراز و ترمینال های مسافربری شیراز، یکی از راه های اصلی حمل و نقل عمومی در شهر شیراز و برای مسافرانی که قصد سفر به سایر شهرهای ایران را دارند، بسیار مهم هستند.

در حمل و نقل عمومی شیراز برای سازمان اتوبوسرانی 5 پایانه مسافربری اتوبوس بین شهری در نظر گرفته شده است. پایانه های مسافربری شیراز شامل پایانه شهید کاراندیش، پایانه امیرکبیر، پایانه مدرس، پایانه علی ابن حمزه و پایانه شهید طباطبایی می‌باشد.

 

پایانه شهید کاراندیش

پایانه شهید کاراندیش در شیراز بزرگترین و پرترددترین پایانه حمل و نقل عمومی مسافربری در شیراز است. این پایانه در خیابان ساحلی شرقی، بلوار کارندیش واقع شده است. شماره تماس پایانه کاراندیش 07137327650  می باشد.

امکانات پایانه کاراندیش شامل:

  • چهار سالن مجهز پذیرش مسافر
  • رستوران و کافی شاپ با کیفیت عالی
  • غرفه های مختلف از جمله سوپری، سوغات فروشی و ...
  • استراحتگاه ویژه رانندگان
  • سرویس بهداشتی و نمازخانه
  • تعمیرگاه
  • جایگاه سوخت ویژه اتوبوس

 

 

پایانه امیرکبیر

پایانه امیرکبیر در بلوار امیرکبیر، خیابان توانیر، بعد از پلیس راه جاده بوشهر واقع شده است. شماره تماس این ترمینال 07138335470 می باشد. از این پایانه برای سفر به شهرهای بوشهر، گناوه، دهدشت، آبادان، کازرون، دیلم، دو گنبدان، اهواز، دیر، نورآباد و بیضا می توان بهره برد.

 

 

پایانه مدرس

پایانه مدرس در بلوار شهید مدرس واقع شده است. شماره تماس این ترمینال مسافربری 07137269888 می باشد. از این پایانه برای سفر به مقاصد استهبان، فسا، جهرم، نیریز، داراب، سروستان، میمند، قیرو کارزین، حاجی آقابد، فراشبند، فیروز آباد، زاهد شهر، شهر پیر و بستک می توان استفاده کرد.

 

 

پایانه علی ابن حمزه

پایانه علی ابن حمزه در بلوار سلمان فارسی خیابان ساحلی شرقی روبروی پایانه شهید کاراندیش واقع شده است. از این پایانه می توان به شهرهای مرودشت، زرقان، سعادت شهر، ارسنجان، خرامه، آباده طشک، کامفیروز، سوریان، سرحد، مزایجان و سیمکان سفر کرد. شماره تماس پایانه علی ابن حمزه 071۳۷۳۲۷۶۵۰ می باشد.

 

پایانه شهید طباطبایی

پایانه شهید طباطبایی در کیلومتر 15 جاده خرامه واقع شده است و به شهر های یاسوج و سپیدان امکان سرویس دهی و جابجایی مسافر دارد.

 

حمل و نقل در شیراز به وسیله  تاکسی

تاکسی ها در شهر به عنوان یکی از راه های اصلی حمل و نقل عمومی شیراز محسوب می شوند. برای استفاده از تاکسی در شیراز، می توانید از خدمات تاکسی های شهری و تاکسی های آنلاین استفاده کنید. تاکسی های شهری برای حمل و نقل در داخل شهر شیراز و مناطق اطراف آن مناسب هستند و معمولاً در نقاط پرتردد شهر قرار دارند. همچنین، تاکسی های آنلاین اسنپ و تپسی نیز در شیراز فعالیت می کنند و با استفاده از اپلیکیشن آن ها همانند دیگر شهرهای ایران، می توانید به راحتی تاکسی سفارش دهید و به مقصد خود بروید. هزینه تاکسی در شیراز بسته به فاصله و مسافت پیموده شده تعیین می شود. هزینه مناسب و قابل قبول تاکسی در حمل و نقل عمومی شیراز، باعث شده تا این خدمات برای همه قابل دسترس باشد.

 

تاکسی، حمل و نقل عمومی شیراز 24 ساعته

 

تاکسی های خطی شیراز

تاکسی های خطی زرد رنگ در حمل و نقل عمومی شیراز نیز فعالیت دارند که برای استفاده از آن ها می توانید به ایستگاه های مخصوص تاکسی مراجعه کرده و به مقصد بروید. با استفاده از این تاکسی ها می توانید به تمام نقاط شهر شیراز دسترسی داشته باشید. اما اگر قصد در اختیار گرفتن تاکسی دربستی دارید بهتر است از تاکسی های اینترنتی فعال در شیراز استفاده کنید چرا که هزینه مناسبتری دارند.

 

تاکسی های اینترنتی در شیراز

همانند دیگر شهرها در شیراز نیز تاکسی های اینترنتی اسنپ، تپسی، ابیش، تاکسیما و راندو فعالیت دارند که قیمت های به صرفه و مناسبی برای سفر درون شهری به مسافران ارائه می دهند.

 

تاکسی فرودگاه

در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز تاکسی های مخصوصی در نظر گرفته شده تا مسافران عزیز به راحتی به سطح شهر بروند.

 

تاکسی بی سیم

در شیراز تاکسی های بی سیم 133 آماده خدمت رسانی در حمل و نقل عمومی شیراز هستند و کافیست با سامانه 133 تماس بگیرید و درخواست تاکسی دهید.

 

 

فرودگاه بین المللی شیراز

فرودگاه بین المللی شیراز، یکی از مهمترین فرودگاه های کشور ایران است. این فرودگاه در شمال شرقی شهر شیراز قرار دارد و از آن برای پرواز به مقاصد داخلی و بین المللی استفاده می شود. فرودگاه شیراز دارای یک سالن ورود و خروج مسافران، رستوران ها، فروشگاه ها و سایر امکانات مربوط به فرودگاه است. همچنین، این فرودگاه به عنوان یکی از فرودگاه های پرتردد کشور، از تجهیزات پیشرفته و مدرن برای امنیت و راحتی مسافران استفاده می کند.

 

حمل و نقل عمومی در شیراز - فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز

 

دسترسی به فرودگاه بین المللی شیراز با استفاده از حمل و نقل عمومی امکان پذیر است و با استفاده از مترو، اتوبوس و تاکسی می توانید به آنجا بروید. در کل، فرودگاه شیراز یکی از مهمترین و پربارترین فرودگاه های ایران است که به راحتی قابل دسترسی برای مسافران است. فرودگاه شیراز در انتهای بلوار مدرس (به سمت شرق شیراز)، میدان گل سرخ واقع شده است. جهت برقراری ارتباط با فرودگاه می توانید از شماره تماس 071 3711 5000 استفاده کنید. سایت فرودگاه شیراز نیز به آدرس (https://shiraz.airport.ir/) در دسترس قرار دارد.

 

 

 

ایستگاه راه آهن شیراز

ایستگاه راه آهن شیراز به دلیل موقعیت جغرافیایی خود یکی از مهمترین و پرترددترین ایستگاه های راه آهن در جنوب ایران است. این ایستگاه در شمال شرقی شهر شیراز واقع شده و به عنوان یکی از مراکز حمل و نقل عمومی شیراز و بار در جنوب کشور شناخته می شود. با استفاده از راه آهن شیراز می توانید به شهرهای تهران، قم، اصفهان، مشهد و یزد سفر کنید.

 حمل و نقل عمومی ریلی شیراز در ورودی شهر جدید صدرا به سمت پلیس راه شیراز – سپیدان قرار گرفته است. جهت مراجعه به ایستگاه راه آهن می توانید از خودروی شخصی، تاکسی و اتوبوس استفاده کنید. اما چنانچه قصد استفاده از مترو داشته باشید لازم به ذکر است که در ایستگاه میرزای شیرازی باید پیاده شوید و ادامه مسیر را از اتوبوس و تاکسی استفاده کنید تا به مقصد برسید.

شماره های ارتباطی ایستگاه راه آهن شیراز  ۰۷۱۳۶۲۰۱۷۷۶ - ۰۷۱۳۶۲۰۱۲۷۰- ۰۷۱۳۶۲۰۱۸۱۵ - ۰۷۱۳۶۲۰۰۳۲1 می باشد. سایت راه آهن شیراز به آدرس (http://fars.rai.ir/ ) در دسترس قرار دارد.

 

 


راهنمای حمل و نقل عمومی شیرازاجاره منزل و آپارتمان مبله در شیراز | ایران‌مبله5/9/2023شیراز به عنوان یکی از شهرهای بزرگ و مهم ایران، با دارا بودن جاذبه های گردشگری فراوان، همواره به عنوا... شیراز به عنوان یکی از شهرهای بزرگ و مهم ایران، با دارا بودن جاذبه های گردشگری فراوان، همواره به عنوان یکی از مقاصد مورد علاقه گردشگران و مسافران در سراسر جهان شناخته شده است. با این حال، حمل و نقل در این شهر نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است. شیراز دارای شبکه حمل و نقل عمومی پویا و گستردهای است که شامل اتوبوس، تاکسی، فرودگاه و مترو است.گروه تحریریه ایران مبله در این مقاله قصد دارد بروزترین راهنمای جامع حمل و نقل عمومی شیراز را ارائه دهد، پس شیرازی های عزیز و مسافران گرامی با ما همراه باشید. مترو شیراز سریعترین انتخاب در استفاده از حمل و نقل عمومی شیرازدر حمل و نقل عمومی شیراز، مترو نیز همانند دیگر کلان شهرهای ایران در دسترس مسافران است. ایستگاه های مترو در شیراز شامل ایستگاه های خط 1 و خط 2 هستند و قرار است در شیراز 6 خط مترو راه اندازی شود. متروی شیراز همه روزه از ساعت 6 صبح الی 9 شب آماده خدمات رسانی به مردم عزیز می باشد اما در روزهای تعطیل رسمی، مترو نیز فعالیت ندارد. لیست ایستگاه های مترو در شیرازخط یک متروی شیراز شامل 20 ایستگاه می شود که مسافران را از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب تا ایستگاه احسان (غرب شیراز به شرق) جابجا می کند. ایستگاه های خط 1 به ترتیب شامل: ایستگاه شهید دستغیب، ایستگاه شهید دوران، ایستگاه فرصت شیرازی، ایستگاه جانبازان، ایستگاه غدیر، ایستگاه رازی، ایستگاه فضیلت، ایستگاه کاوه، ایستگاه میدان ولیعصر، ایستگاه وکیل الرعایا، ایستگاه زندیه، ایستگاه امام حسین، ایستگاه نمازی، ایستگاه شهید آوینی، ایستگاه شهید مطهری، ایستگاه قصرالدشت، ایستگاه شاهد، ایستگاه میرزای شیرازی، ایستگاه دکتر شریعتی و در پایان ایستگاه احسان می باشد.ایستگاه های خط 2 شامل: ایستگاه سعدیه، ایستگاه حافظیه، ایستگاه اطلسی، ایستگاه آزادی، ایستگاه امام حسین، ایستگاه پانزده خرداد، ایستگاه استقلال، ایستگاه امیرکبیر، ایستگاه رحمت، ایستگاه دولت، ایستگاه عدالت، ایستگاه قهرمانان و ایستگاه شکوفه هستند. اما در حال حاضر از 12 ایستگاه فقط 3 ایستگاه از خط 2 فعال می باشند.  سایت حمل و نقل عمومی و ریلی متروی شیراز به آدرس (https://shirazmetro.ir/) در دسترس است که می توانید اطلاعات قطارها، روزهای تعطیل مترو، زمانبندی حرکت قطارها، نقشه مترو و هر اطلاعات دیگری درباره متروی شیراز را در آن مشاهده کنید. جهت استفاده از مترو شیراز، نزدیکترین ایستگاه را انتخاب کرده و اقدام به تهیه بلیط کنید. چنانچه کارت شهروندی در اختیار داشته باشید، با استفاده از آن هزینه مترو را می توانید بپردازید. سامانه حمل و نقل اتوبوس رانی در شیرازمسیر اتوبوس‌های شیراز در سراسر شهر پوشش دارد و مسافران می‌توانند با استفاده از آن‌ها به مقصد خود بروند. برای استفاده از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی شیراز، می توانید با مراجعه به پایانه های اتوبوسرانی و یا ایستگاه های مترو کارت شهروندی تهیه کنید و هزینه سفر خود را با استفاده از آن بپردازید. همچنین می توان هزینه سفر با اتوبوس واحد را به صورت نقدی پرداخت کرد اما پرداخت نقدی کمی گرانتر از پرداخت کارت شهروندیست. ساعات کاری خدمت رسانی سامانه اتوبوسرانی حمل و نقل عمومی شیراز از 6 صبح الی 9 شب می باشد.  پایانه‌های اتوبوس مسافربری بین شهری شیرازترمینال های مسافربری شیراز در نقاط مختلف شهر قرار دارند و به راحتی قابل دسترسی هستند. همچنین، برای رفت و آمد به فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز نیز اتوبوس های خاصی در حمل و نقل عمومی شیراز برای این منظور در نظر گرفته شده اند که مسافران را به صورت مستقیم به فرودگاه منتقل می کنند. به طور کلی، اتوبوس های بین شهری شیراز و ترمینال های مسافربری شیراز، یکی از راه های اصلی حمل و نقل عمومی در شهر شیراز و برای مسافرانی که قصد سفر به سایر شهرهای ایران را دارند، بسیار مهم هستند.در حمل و نقل عمومی شیراز برای سازمان اتوبوسرانی 5 پایانه مسافربری اتوبوس بین شهری در نظر گرفته شده است. پایانه های مسافربری شیراز شامل پایانه شهید کاراندیش، پایانه امیرکبیر، پایانه مدرس، پایانه علی ابن حمزه و پایانه شهید طباطبایی می‌باشد. پایانه شهید کاراندیشپایانه شهید کاراندیش در شیراز بزرگترین و پرترددترین پایانه حمل و نقل عمومی مسافربری در شیراز است. این پایانه در خیابان ساحلی شرقی، بلوار کارندیش واقع شده است. شماره تماس پایانه کاراندیش 07137327650  می باشد.امکانات پایانه کاراندیش شامل:چهار سالن مجهز پذیرش مسافررستوران و کافی شاپ با کیفیت عالیغرفه های مختلف از جمله سوپری، سوغات فروشی و ...استراحتگاه ویژه رانندگانسرویس بهداشتی و نمازخانهتعمیرگاهجایگاه سوخت ویژه اتوبوس  پایانه امیرکبیرپایانه امیرکبیر در بلوار امیرکبیر، خیابان توانیر، بعد از پلیس راه جاده بوشهر واقع شده است. شماره تماس این ترمینال 07138335470 می باشد. از این پایانه برای سفر به شهرهای بوشهر، گناوه، دهدشت، آبادان، کازرون، دیلم، دو گنبدان، اهواز، دیر، نورآباد و بیضا می توان بهره برد.  پایانه مدرسپایانه مدرس در بلوار شهید مدرس واقع شده است. شماره تماس این ترمینال مسافربری 07137269888 می باشد. از این پایانه برای سفر به مقاصد استهبان، فسا، جهرم، نیریز، داراب، سروستان، میمند، قیرو کارزین، حاجی آقابد، فراشبند، فیروز آباد، زاهد شهر، شهر پیر و بستک می توان استفاده کرد.  پایانه علی ابن حمزهپایانه علی ابن حمزه در بلوار سلمان فارسی خیابان ساحلی شرقی روبروی پایانه شهید کاراندیش واقع شده است. از این پایانه می توان به شهرهای مرودشت، زرقان، سعادت شهر، ارسنجان، خرامه، آباده طشک، کامفیروز، سوریان، سرحد، مزایجان و سیمکان سفر کرد. شماره تماس پایانه علی ابن حمزه 071۳۷۳۲۷۶۵۰ می باشد. پایانه شهید طباطباییپایانه شهید طباطبایی در کیلومتر 15 جاده خرامه واقع شده است و به شهر های یاسوج و سپیدان امکان سرویس دهی و جابجایی مسافر دارد. حمل و نقل در شیراز به وسیله  تاکسیتاکسی ها در شهر به عنوان یکی از راه های اصلی حمل و نقل عمومی شیراز محسوب می شوند. برای استفاده از تاکسی در شیراز، می توانید از خدمات تاکسی های شهری و تاکسی های آنلاین استفاده کنید. تاکسی های شهری برای حمل و نقل در داخل شهر شیراز و مناطق اطراف آن مناسب هستند و معمولاً در نقاط پرتردد شهر قرار دارند. همچنین، تاکسی های آنلاین اسنپ و تپسی نیز در شیراز فعالیت می کنند و با استفاده از اپلیکیشن آن ها همانند دیگر شهرهای ایران، می توانید به راحتی تاکسی سفارش دهید و به مقصد خود بروید. هزینه تاکسی در شیراز بسته به فاصله و مسافت پیموده شده تعیین می شود. هزینه مناسب و قابل قبول تاکسی در حمل و نقل عمومی شیراز، باعث شده تا این خدمات برای همه قابل دسترس باشد.  تاکسی های خطی شیرازتاکسی های خطی زرد رنگ در حمل و نقل عمومی شیراز نیز فعالیت دارند که برای استفاده از آن ها می توانید به ایستگاه های مخصوص تاکسی مراجعه کرده و به مقصد بروید. با استفاده از این تاکسی ها می توانید به تمام نقاط شهر شیراز دسترسی داشته باشید. اما اگر قصد در اختیار گرفتن تاکسی دربستی دارید بهتر است از تاکسی های اینترنتی فعال در شیراز استفاده کنید چرا که هزینه مناسبتری دارند. تاکسی های اینترنتی در شیرازهمانند دیگر شهرها در شیراز نیز تاکسی های اینترنتی اسنپ، تپسی، ابیش، تاکسیما و راندو فعالیت دارند که قیمت های به صرفه و مناسبی برای سفر درون شهری به مسافران ارائه می دهند. تاکسی فرودگاهدر فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز تاکسی های مخصوصی در نظر گرفته شده تا مسافران عزیز به راحتی به سطح شهر بروند. تاکسی بی سیمدر شیراز تاکسی های بی سیم 133 آماده خدمت رسانی در حمل و نقل عمومی شیراز هستند و کافیست با سامانه 133 تماس بگیرید و درخواست تاکسی دهید.  فرودگاه بین المللی شیرازفرودگاه بین المللی شیراز، یکی از مهمترین فرودگاه های کشور ایران است. این فرودگاه در شمال شرقی شهر شیراز قرار دارد و از آن برای پرواز به مقاصد داخلی و بین المللی استفاده می شود. فرودگاه شیراز دارای یک سالن ورود و خروج مسافران، رستوران ها، فروشگاه ها و سایر امکانات مربوط به فرودگاه است. همچنین، این فرودگاه به عنوان یکی از فرودگاه های پرتردد کشور، از تجهیزات پیشرفته و مدرن برای امنیت و راحتی مسافران استفاده می کند.  دسترسی به فرودگاه بین المللی شیراز با استفاده از حمل و نقل عمومی امکان پذیر است و با استفاده از مترو، اتوبوس و تاکسی می توانید به آنجا بروید. در کل، فرودگاه شیراز یکی از مهمترین و پربارترین فرودگاه های ایران است که به راحتی قابل دسترسی برای مسافران است. فرودگاه شیراز در انتهای بلوار مدرس (به سمت شرق شیراز)، میدان گل سرخ واقع شده است. جهت برقراری ارتباط با فرودگاه می توانید از شماره تماس 071 3711 5000 استفاده کنید. سایت فرودگاه شیراز نیز به آدرس (https://shiraz.airport.ir/) در دسترس قرار دارد.   ایستگاه راه آهن شیرازایستگاه راه آهن شیراز به دلیل موقعیت جغرافیایی خود یکی از مهمترین و پرترددترین ایستگاه های راه آهن در جنوب ایران است. این ایستگاه در شمال شرقی شهر شیراز واقع شده و به عنوان یکی از مراکز حمل و نقل عمومی شیراز و بار در جنوب کشور شناخته می شود. با استفاده از راه آهن شیراز می توانید به شهرهای تهران، قم، اصفهان، مشهد و یزد سفر کنید. حمل و نقل عمومی ریلی شیراز در ورودی شهر جدید صدرا به سمت پلیس راه شیراز – سپیدان قرار گرفته است. جهت مراجعه به ایستگاه راه آهن می توانید از خودروی شخصی، تاکسی و اتوبوس استفاده کنید. اما چنانچه قصد استفاده از مترو داشته باشید لازم به ذکر است که در ایستگاه میرزای شیرازی باید پیاده شوید و ادامه مسیر را از اتوبوس و تاکسی استفاده کنید تا به مقصد برسید.شماره های ارتباطی ایستگاه راه آهن شیراز  ۰۷۱۳۶۲۰۱۷۷۶ - ۰۷۱۳۶۲۰۱۲۷۰- ۰۷۱۳۶۲۰۱۸۱۵ - ۰۷۱۳۶۲۰۰۳۲1 می باشد. سایت راه آهن شیراز به آدرس (http://fars.rai.ir/ ) در دسترس قرار دارد.  5.0
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید